pondělí 27. července 2020

18 kapitola


POHLED LEONUSE:



Nemohl sem tomu uvěřit, že vylezla z domu. Zdálo se to jako ve snu když ke mně natáhla ruku a nezaváhal sem. Věděl jsem to, proč to dělá. A tak dlouhou chvíli mě hladí po srsti a já si nemůžu stěžovat, protože je to opravdu příjemné, kdybych to věděl, choval bych se jako přítulný pes už mnohem dříve. A tak tady s ní sedím v podobě vlka a nechávám se hladit jako pes a vůbec mi to nevadí. Když zacítím svojí smečku a tak trošku štěknu a i když nechci, odtáhnu se od ní a zadívám se směrem k lesu, kde pomalinku vystrkují hlavu ostatní. Prvně se na mě zamračí, ale nakonec se zadívá stejným směrem jako já a uvidí je. Ví, že mě neměli vyrušovat. Ale teď už to je jedno. Kráčejí ve svých vlčích formách přímo k princezně. Pro někoho to musí být zastrašující, když jde řada 5 vlku vedle sebe. Zastavím je v myšlence, aby jí chuděru nevystrašili, ale ona se jenom rozesměje. A pak z mraku vyleze úplněk. A sakra. My už na něho nepůsobíme, ale u ní si nejsem jistý. Jako kdyby všichni ostatní mysleli úplně na to stejné jako já a zadívají se na ní. Jde na ní vidět, že jí tohle není příjemné. Sama s šesti vlky


kolem sebe, kteří jí pozorují. Tak rád, bych chtěl vědět na co myslí. No samozřejmě, jen proto, abych jí mohl chránit. Co jiného, že?

"Co je?" Zašeptá na nás všechny a já se proměním do lidské podoby a usměju se.


"Jen, že jsi uvěřila a neutekla jsi." Odpovím jí a ona mi úsměv vrátí.


"Stále tomu nemohu uvěřit, že to opravdu existuje. Já o tom jenom četla. To opravdu existují i ti ostatní?" Zeptá se a já přikývnu.

"Ano." Povím jen a ona šokem vytřeští oči.


"Myslím jako, démoni, čarodějnice, upíři, a skřítci?"Zeptá se a zašoupe nohou v trávě. Všechny oči se zaměří na mě a já můžu vidět jak se moje smečka směje, já nikdy nebyl dobrý na vysvětlování, ale vypadá to, že mi nikdo nechce pomoct a nechají mě v tom vyplácat.

"No ano." Odpovím jí a ona se na mě zamračí. No takže tahle odpověď jí asi nestačila.


"Myslím ti, že vampíří existují dva druhy a dále tu máme čarodějnice taky dva druhý světlé a tmavé no a skřítci." Uchechtnu se.

"V našem světě jsou více známi jako Elfové a opravdu nejsou tak malinky jak si myslíš, někteří jsou hodně vysocí, myslím tím, že jsou vysocí jak lidé." Odpovím jí a ona zamyšleně přikývne.



Otevře pusu a chce něco říct, ale než to stihne, padne na kolena a vydá ze sebe děsuplný řev bolesti, který trhá uši.

POHLED JASMÍNA:


Mám tolik otázek a vypadá to, že on mi je dá, ale když se chci ještě na něco zeptat najednou mě zasáhne tak příšerná bolest, že se neudržím na nohou a padnu na kolena na trávu a z mého hrdla se vydá křik, Můj vlastní křik, chtěla bych si zakrýt uši, ale zasáhne mě další příval bolesti a já pěstmi vytrhnu trávu, ale zdá se mi, že to je čím dál horší.

Potřebuji dýchat, nedostává se mi vzduchu, pane bože co se to semnou zase děje?



POHLED LEONUSE:


Přeměním se a zakňučím, protože ona si to neuvědomuje, ale mění se. Mění se ve vlka. Luna volá svého ztraceného panovníka.

Sklopím uši a tlamou se položím na přední tlapky, zadek vystrčím nahoru pomalinku se sunu k ní, nemohu nic udělat. Tomuhle nemůže nikdo pomoct. Z dálky slyším kňučení mé smečky, taky je to trápí, jak naše princezna trpí.

"Udělej něco, ať to přestane, prosím." Vzlyká mezi slovy a já si lehnu před ní a štěknu. Zvedne hlavu a já si všimnu, jak se jí mění oči v jantarové, které má pouze vlkodlaci královské krve. Je to tak úchvatné, její první celková přeměna, No asi nádherné, pro ní to nebude, protože poprvé to bolí jak svině. Nevím jak to je dlouho, ale najednou se prohne v zádech a začínají jí praskat všechny kosti. Padne na bok a svíhjí se jako užovka, to je do prve druhý stupeň proměny ze tři.

"Vydrž holka, jen vydrž. Za chvilku to budeš mít za sebou a pak to bude pro tebe už jednoduché." Promlouvám k ní v duchu, jako kdyby mě slyšela zakňučí bolesti a najednou se jí ohnou všechny končetiny.

"Vydrž." Štěknu na ní a najednou se vzduch před ní roztřpytí a já vím, že to už bude konečně konec. A jako mávnutím proutky stojí před mnou obrovský černý vlk. Je překrásná a tak obrovská. Páni, kdo by to řekl, že takový hubený záprtek se promění tak v obrovského vlka, ale není se co divit, královská rodina vždy byli impozantní.

Zadívám se na ní a všimnu si jak se jí třepu všechny tlapky když chce vykročit upadne a já se rozesměju, Ona na mě nereaguje, jen zakroutí hlavou a rozběhne se. Musím jí hlídat, my všichni jí musíme hlídat, je to její první proměna a tak nikdy nevíme co muže udělat.
Momentálně jsou všichni v nebezpečí.


Rozběhnu se za ní a snažím se jí dohnat, ale sakra, vždyť je doprve tak dvě minuty vlk a už tak rychle sprintuje, sakra, že by rychlý běh byl její dar? No to by bylo pěkně v pytli. Pořádně nasaji její pach a přidám ještě do běhu, a už jí vidím, loví jelena. Zastavím se za křovím a pozoruji tu ladnost nádheru, kterou ona loví. Tohle je neskutečné. Jako kdyby mě ucítila, se na mě otočí, ale to je nemožné jsem proti větru, můj pach nemůže cítit.


Najednou mě zasáhne bolest v hlavě, jak se mi tam násilně někdo snaží dostat. Někdo koho neznám. Snažím se ještě chvilku bojovat, ale nakonec se mi šokem oči rozšíří. Jasmína, sakra jak to udělala.

"Nebraň se mi, podvol se, můj generále." Šeptá její hlas a já chvílemi musím zavřít oči. Je tak kouzelný.
Zatřepu hlavou a snažím se jí vyhodit ze své hlavy, protože se mi tam prohlíží všechno, co by mělo být utajeno.



Vím je to i není ona, naštěstí si na nic co se dnes stane a nebude pamatovat a to je dobře, a měl bych se trochu vzdálit, aby mě ještě nechytla a třeba neudělala něco, čeho by pak litovala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji